POLITIKA POVRATA

----

Naš rok za povrat iznosi 7 dana. Ako je prošlo više od 7 dana od dana kupnje, mi nažalost nećemo biti u mogućnosti da Vam ponudimo povrat novca ili zamjenu.

Da bi dobili pravo na povrat, proizvod koji ste kupili mora biti neiskorišten i u istom stanju u kojem ste ga zaprimili. Također, proizvod mora biti u originalnoj ambalaži.

Nekoliko vrsta roba su izuzete od prava na povrat. Kvarljive robe kao što su hrana, cvijeće, novine ili časopisi se ne mogu vratiti. Mi također ne prihvatamo proizvode koji spadaju u intimnu ili higijensku galanteriju, opasne materijale ili zapaljive tekućine ili plinove.

Dodatne nepovratne stavke/proizvodi:
Poklon kartice
Softverski proizvodi za preuzimanje
Neki proizvodi za zdravlje i ličnu njegu

Da biste ostvarili svoj povrat, zahtijevamo potvrdu ili dokaz o kupnji.

Molimo vas da ne šaljete Vašu narudžbu nazad proizvođaču.

Povrat novca (ako je primjenjivo)
Nakon što je Vaš povrat zaprimljen i pregledan, mi ćemo Vam poslati email kako bismo Vas obavijestili o primitku povrata. Također ćemo Vas obavijestiti o odobrenju ili odbijanju Vašeg povrata.
Ako je odobren, Vaš povrat će zatim biti obrađen, a kredit će se automatski primijeniti na vaše kreditne kartice ili originalni način plaćanja, unutar određenog broja dana.

Kašnjenje ili nedostatak povrata (ako je primjenjivo)
Ukoliko još niste primili povrat molimo Vas da prvo provjerite Vaš bankovni račun ponovo.
Zatim se obratite Vašoj banci. Često je potrebno da prođe neko vrijeme prije nego povrat novca bude službeno prikazan.
Ako ste učinili sve ovo, a još uvijek niste dobili svoj povrat, molimo Vas da nas kontaktirate na info@e-apoteka.ba.

Rasprodaja stavki/proizvoda (ako je primjenjivo)
Samo se proizvodi sa redovnim cijenama mogu refundirati. Nažalost, za proizvode koji su na rasprodaji ili imaju akcijske cijene ne može biti izvršen povrat.

Razmjena (ako je primjenjivo)
Mi vršimo zamjenu samo onih proizvoda koji su neispravni ili oštećeni. Ako Vam je potrebna zamjena za isti artikal, pošaljite nam e-mail na info@e-apoteka.ba a i pošaljite nam svoj proizvod na: Farmis d.o.o., Igmanska bb, 71320 Vogošća, BiH.

Pokloni
Ako je proizvod označen kao poklon, kada je kupljen i dostavljen direktno Vama, Vi ćete dobiti poklon kredit u vrijednosti Vašeg povrata. Kada zaprimimo predmet povrata poklon bon će Vam biti poslan.

Ako proizvod nije bio označen kao poklon, kada je kupljen, ili je osoba koja poklanja poslala narudžbu na svoju adresu kako bi je Vama dala kasnije, mi ćemo poslati povrat davaocu poklona i on će biti informisan o povratu.

Otpremanje
Kako biste izvršili povrat proizvoda molimo Vas da isti pošaljete na: Farmis d.o.o., Igmanska bb, 71320 Vogošća, BiH.

Vi ćete biti odgovorni za plaćanje vlastitih troškova transporta za povrat Vašeg proizvoda. Troškovi transporta su bespovratni. Ako Vam se odobri povrat novca, troškove vraćanja proizvoda će se odbiti od sume Vašeg povrata.

U zavisnosti od toga gdje živite, vrijeme koje je potrebno da zamijenjeni proizvod dođe do Vas može varirati.

Ako proizvod za koji je odobren povrat ima vrijednost veću od 100 KM, trebali bi uzeti u obzir uslugu dostave sa mogućnošću praćenja ili kupovinu osiguranja za pošiljku.